Uwaga! Ograniczenie obsługi interesantów w Urzędzie Gminy Sanok!
Szanowni Państwo
Ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną
oraz w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników urzędu Gminy Sanok
od dnia 27 stycznia br. (czwartek)
prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w urzędzie!Prosimy o załatwianie spraw za pośrednictwem:poczty: wysyłka na adres Urzędu Gminy Sanok ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanoktelefonicznie: 13 46 56 580 (sekretariat) lub 13 46 56 551 (centrala)poczty elektronicznej (e-mail): [email protected]za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Mieszkańca
http://ebom-gminasanok.sprawnyurzad.pl/za pośrednictwem platformy ePUAP – /x9h93iw1v2/skrytka
W przypadku braku możliwości załatwienia sprawy na odległość, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr (13 46 56 551) w celu umówienia wizyty w urzędzie, w konkretnym referacie i na konkretny dzień i godzinę.
W trakcie załatwiania spraw w Urzędzie Gminy Sanok prosimy pamiętać o przestrzeganiu podstawowych środków bezpieczeństwa:
- przychodzeniu do urzędu bez osób towarzyszących;
- zachowaniu min. 1,5 m odległości od drugiej osoby;
- zasłanianiu ust i nosa przy pomocy maseczki;
- zdezynfekowaniu rąk środkiem znajdującym się na poszczególnych piętrach urzędu;
- powstrzymaniu się od wizyty, jeżeli występują objawy gorączki, bólu gardła, przeziębienia.
Podstawowe nr telefonów:
Sekretariat Centrala Księgowość |
+48 13 46 56 580 +48 13 46 56 551 +48 13 46 56 566 |
[email protected] |
Wójt – Anna Hałas | [email protected] | |
Zastępca Wójta/Sekretarz – Paweł Wdowiak | +48 13 46 56 570 | [email protected] |
Skarbnik – Agnieszka Haduch | +48 13 46 56 556 | [email protected] |
Referat Spraw Obywatelskich i Administracyjnych Kierownik referatu – Paweł Wdowiak |
+48 13 46 56 570 | [email protected] |
Referat Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Kierownik referatu – Łukasz Mendyka |
+48 13 46 56 583 | [email protected] |
Referat Rolnictwa, leśnictwa, geodezji i gospodarki nieruchomościami Kierownik referatu – Rafał Sąsiadek |
+48 13 46 56 586 | [email protected] |
Referat Ochrony Środowiska Kierownik referatu – Agnieszka Marszałek |
+48 13 46 56 588
Gospodarowanie odpadami komunalnymi |
[email protected] |
Referat Finansowy Kierownik referatu – Iwona Chrząszcz |
+48 13 46 56 566 | [email protected] |
Referat Podatkowy Kierownik referatu – Agata Wroniak Podatki i opłaty lokalne – wymiar Podatki i opłaty lokalne – księgowość |
+48 13 46 56 580
+ 48 13 46 56 581 |
[email protected] |
Ewidencja ludności i dowody osobiste | +48 13 46 56 564 | [email protected] |
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE |
||
Gminny Ośrodek Kultury (GOK) Dyrektor – Krystyna Kafara |
+48 13 46 56 555 | [email protected] |
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych (SAPO) Dyrektora – Anna Liszka |
+48 13 46 56 585 | [email protected] |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (GOPS) Kierownik – Edyta Dziadosz |
+48 13 46 56 572 | [email protected] |
Więcej niezbędnych informacji TUTAJ Zasady dotyczące bezpośredniej obsługi interesantów wprowadzone 24 stycznia br. obowiązują w Urzędzie Gminy Sanok do odwołania w oparciu o §. 22 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2021 r. poz. 2069 i 2120 oraz z 2022 r. poz.64).
Content retrieved from: https://gminasanok.pl/uwaga-ograniczenie-obslugi-interesantow-w-urzedzie-gminy-sanok/.